Pages

Friday, April 2, 2010

Ada Aku Kisah???

Before that please let me use the word 'aku'.

Panas betul hati aku Maghrib tadi. Entah macam mana ada seorang makhluk ni, dia add aku then aku approve je lah. Sebab aku fikir, tak kan orang add, kita nak ignore. Silap-silap nanti dapat lak message merepek merapu pula kan.

Lepas aku approve tu dia bagi komen kat new friendship macam ni :

Salam. Thanks because add me. Jangan sombong-sombong ok. Kalau tak, you out from my list.

What's the fish??? Kau add aku ke aku add kau weyh? Aku pun balas la :

Salam. Erkkk Im not add you, but you are adding me up first. Thank you.

Then mahkluk tu balas pula :

Erkkk dah tau orang add tu tak reti-reti nak cakap thanks ke ape ke.

Wahhh hati aku mahu tak panas. Mind your words yah. Apalagi aku dah tak balas komen tu, aku terus REMOVE je dari list. PADAN MUKA KAU!!! Ingat aku hairan sangat ke? Aku tak kenal kau, then nak suruh aku komen-komen kat kau. Tak beradab pula tu caranya. Puas hati aku.

No comments:

Post a Comment