Pages

Thursday, March 31, 2011

Sepatutnya Aku. Dan Ya! Memang Aku!



Ouuuuuuu
ouuuuuuuu

Everybody's laughing in my mind,
Rumors spreading 'bout this other guy,
Do you do what you did when you
did with me?
Does he love you the way I can?
Did you forget all the plans
that you made with me?
'cause baby I didn't!


That should be me,
Holdin' your hand,
That should be me
Makin' you laugh,
That should be me,
This is so sad,
That should be me,
That should be me,
That should be me,
Feelin' your kiss,
That should be me,
Buyin' you gifts,
This is so wrong,
I can't go on,
Till you believe that,
That should be me

Ouuuuuuu
ouuuuuuuu

That should be me,
Yeah,
You said you needed a little time
For my mistakes,
It's funny how you used that time
To have me replaced,
Did you think that I wouldn't see you out at the movies
Whatcha doin' to me,
You're takin' him where we used to go,
Now if you're tryin' to break my heart,
It's working 'cause you know that,...

Chorus:

That should be me,
Holdin' your hand,
That should be me,
Makin' you laugh,
That should be me,
This is so sad,
That should be me,
That should be me,
That should be me,
Feelin' your kiss,
That should be me ,




Buyin' you gifts,
This is so wrong,
I can't go on,
Till you believe that,
That should be me

I need to know should I fight
For our love for this long
It's getting harder to shield
This pain in my heart!!!

Chorus:
That should be me,
Holdin' your hand,
That should be me,
Makin' you laugh,
That should be me,
This is so sad,
That should be me,
That should be me,
That should be me,
Feelin' your kiss,
That should be me,
Buyin' you gifts,
This is so wrong,
I can't go on,
Till you believe that,
That should be me,
Holding your hand,
That should be me,
Oh i makin you laugh, oh Baby,
That should be me,
(that should be me givin you flowers)
That should be me,
Talking by hours,that should be me, that should be me,
that should be me

Saturday, March 26, 2011

R.I.P Dragon and Young Warlord









REST IN PEACE DRAGON AND YOUNG WARLORD

YOUNG WARLORD DIED ON MARCH 23rd

DRAGON DIED ON MARCH 26th

OUR HOME IS NOT A HOME ANYMORE WITHOUT YOU :(

Andainya Lelaki Tahu

Andainya lelaki tahu..

Apabila seorang perempuan jatuh cinta,

lelaki itu tidak semestinya punya segalanya

tetapi lelaki itu adalah segalanya di hatinya.

Andainya lelaki tahu..

Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata,

itu bukan bermakna dia lemah,

tetapi dia sedang mencari kekuatan

untuk terus tabah menyintai lelaki itu.

Andainya lelaki tahu..

Apabila seorang perempuan marah,

memang dia tidak mampu mengawal perasaannya

tapi percayalah, itulah maknanya

dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu.

Lihat saja pasangan yang baru bercinta, mereka jarang bergaduh.

Tetapi percayalah semakin bertambah sayang mereka pada seseorang,

semakin pula banyak pertelingkahan yang berlaku.

Andainya lelaki tahu..

Apabila perempuan bercakap banyak,

dia tidak pernah bermaksud untuk membuat anda rimas,

tapi dia mahu lelaki mengenalinya dengan lebih dekat.

Andainya lelaki tahu..

Apabila perempuan berkata dia mahu anda berubah,

itu bukan bermakna dia tidak mahu menerima anda seadanya,

tetapi dia mahu menjadikan anda lebih baik,

bukan untuk dirinya,

tetapi untuk masa depan anda.

Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan cemburu dan tidak percayakan anda,

bukan bermakna dia tidak sayang..

tetapi dia terlalu sayangkan anda

dan masih menganggap anda anak kecil

yang masih memerlukan sepenuh perhatian.

Kadang2 dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya,

anda akan mengkhianati kepercayaan yang diberi.

Naluri keibuannya sangat kuat.

Dia hanya mahukan yang terbaik untuk anda.

Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan merajuk,

jangan kata dia mengada-ngada.

Dia bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit

atau hadiah sedozen,

tetapi cukup dengan perhatian

yang boleh buat perempuan rasa dihargai.

Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan jarang mengatakan ‘i love u’,

itu tidak bermaksud dia tidak menyintai

tetapi dia mahu lelaki itu merasai sendiri cintanya,

bukan hanya hadir dari kata-kata

tetapi juga melalui bahasa tubuhnya.

Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan kata dia rindu sama kamu,

dia benar-benar maksudkannya.

Apabila berjauhan, bayanganmu akan sentiasa bermain di mata.

Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik dari kamu,

jangan percaya kata-katanya

kerana dia hanya mahu menguji kamu.

Dia mahu melihat sejauh mana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya.

Walaupun sebenarnya memang kamulah yang terbaik di hatinya.

Selagi dia dengan kamu, percayalah,

walaupun perempuan menganggap masih ramai lagi yang lebih baik di matanya

tetapi di hatinya, kamu tetap yang terbaik.

Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan menjadi degil,

dia bukan bermaksud untuk menjadi degil

tapi dia mahu melihat

sejauh mana lelaki itu mampu bersabar dengan kerenahnya.

Percayalah, hati perempuan itu sangat lembut.

Andai kena caranya,

jangan terkejut kalau akhirnya dia menukar fikirannya dalam masa sesaat.

Andai lelaki tahu..

Apabila perempuan berkata,

“tolong tinggalkan saya!”,

dia tidak bermaksud menyuruh anda pergi selamanya.

Dia hanya mahu menenangkan fikirannya sebentar saja.

Apabila dia kembali tenang,

percayalah dia akan mencari anda semula.

Itu tandanya dia benar-benar menyintai anda.

Perempuan sukar untuk mengawal perasaan.

Dia terlalu emosional.

Tapi dialah yang paling menyayangi anda

dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda.

Andai lelaki tahu..

Sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu

dengan perbezaan yang tersendiri.

Tetapi sekiranya mereka saling memahami,

mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan.

Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali.

Di sebalik air matanya,

tersimpan seribu satu kekuatan

yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa selamat bersamanya.

Biarpun zahirnya perempuan itu tampak lemah

tapi dia punya kekuatan tersendiri

yang bisa menggoncang dunia

dan mungkin bisa pula membuat lelaki menjadi lemah kerananya.

Jadi hargailah kehadiran seorang perempuan dalam hidup anda

kerana dia didatangkan bukan dengan kelemahan sahaja

tetapi dia juga ada kekuatan untuk menyokong anda

dan membuatkan hidup anda lebih sempurna.

Dialah yang bakal menjadi perempuan bekerjaya, isteri juga ibu

yang terbaik untuk anak2 anda.


* Credit to FB *

Panduan Bersama

APAKAH ciri-ciri calon suami terbaik yang boleh membahagiakan diri wanita? Status diri, latar belakang pekerjaan atau paras rupa mungkin dijadikan kriteria utama sebelum membuat keputusan mengakhiri zaman bujang.

Mengulas pemilihan calon suami terbaik kepada wanita, Pakar kaunseling Pusat Kaunseling Majlis Agama Islam Negeri Sembilan, Ustaz Norazman Amat, berkata Nabi Muhammad SAW pernah bersabda dalam surah Ar-Rijal di mana meletakkan empat syarat untuk lelaki andai mahu mencari calon isteri.

“Empat asas itu ialah keturunan, harta, wajah serta agamanya. Lantas Nabi SAW berkata, pilihlah agamanya kerana dengan keturunan ia boleh memisahkan kita daripada kebebasan, manakala kalau hartanya tidak kekal mana andai berlaku malapetaka.

“Apabila kita memilih paras rupa pula, apakah kita akan kekal menyayanginya apabila sudah beransur tua. Lantas, pilihlah agama kerana itu akan membawa kebahagiaan dunia dan akhirat,” katanya menterjemah hadis yang berkait rapat soal mencari jodoh pilihan.

Norazman berkata, biarpun hadis itu secara langsung ditujukan kepada lelaki yang ingin mencari jodoh, pada masa yang sama ia turut menjurus kepada penanda aras wanita dalam memilih calon suami yang berteraskan iman dan takwa.

Dalam mencari calon suami yang mampu memberi kebahagiaan hakiki serta memberi sinar kebahagiaan hidup bersama, seseorang wanita juga sepatutnya menilai diri sendiri, selain bersedia untuk menerima kekurangan insan bergelar lelaki.

“Sebagai manusia biasa, kita tidak bolehlah meletakkan sasaran hingga 100 peratus kriteria untuk calon suami idaman. Ini kerana tidak ada yang sempurna.

“Sebaiknya, jika dapat 50 peratus daripada ciri-ciri idaman sudah memadai asalkan ia boleh membahagiakan di kemudian hari,” katanya sambil menyarankan perlu ada persiapan diri yang mencukupi sebelum memulakan hidup berdua.

INFO: Calon suami baik
  • Memiliki ciri pemimpin
  • Penuh semangat
  • Saling berjenaka
  • Menjaga hati
  • Bersikap pemaaf
  • Bertanggungjawab
  • Ringan tulang
  • Memiliki sasaran dalam hidup
  • Tidak kedekut
  • Tiada rahsia
  • Beretika. * Credit to Berita Harian *
  • Friday, March 25, 2011

    In Every Tear, He Is There



    Some might say this world today shows
    God’s left us to our mistakes oh
    He has never been
    So far away
    Some might say
    How could any father stand
    See his children across many lands
    Suffer so and give no helping hand
    No helping hand

    Somewhere tonight
    Far away and out of sight
    There’s a child that’s too weak to cry
    Hmmm
    Deep in those eyes
    Can’t you see him in disguise
    Reaching out to the heart that’s in you
    And I

    In every tear
    That is where
    He is there

    He’s the hand that wipes that brow
    He’s the tear that trickles down
    Upon the face that cries without a sound
    We need you now
    What a simple choice to make
    Between what you give and what you take
    When what you give
    Such precious life could save, life could save

    Somewhere inside
    There’s a part of you that asks why
    Would he leave so many so far behind
    And deep in those eyes
    Can’t you see Him in disguise
    Reaching out to the heart that’s in you
    And I…

    Wednesday, March 23, 2011

    Take My Heart



    Auwwww this is damn cuteeeee!!!!


    You can take my heart for a walk on the beach
    You can take my heart for a little trip
    You can take my heart very close to your heart
    You can take my heart forever if you like

    But not every heart belongs to any other
    You and I
    You and I are meant to be
    I'm the one for you, You're the one for me
    You love me as much as I do
    When you look at me and we're skin to skin
    I want you so
    Please come in
    And you love me more and more
    And my love grows up with you
    And you kiss me more and more
    And I kiss you, too
    And I kiss you, too

    If I take your heart, I will cherish it every day
    If I take your heart, I will heal these old wounds
    If I take your heart, it's to make it happy
    If I take your heart, it's forever close to mine

    But not every heart belongs to any other
    You and I
    You and I are meant to be
    I'm the one for you, You're the one for me
    You love me as much as I do
    When you look at me and we're skin to skin
    I want you so
    Please come in
    And you love me more and more
    And my love grows up with you
    And you kiss me more and more
    And I kiss you, too
    And I kiss you, too

    (violin solo!)

    I don't care, I don't care
    If I'm again carried away
    If you swear, if you swear
    To give me your heart in return
    To give me your heart in return

    I don't care, I don't care
    If I'm again carried away
    If you swear, if you swear
    To give me your heart in return
    To give me your heart in return

    Happy 24th Birthday!

    TODAY IS MY SAYANG 24th BIRTHDAYYYYYY!!!!

    HAPPY BIRTHDAY SAYANG!

    ALHAMDULILLAH! THIS TIME WE CELEBRATE OUR BIRTHDAYS 'TOGETHER' :')

    MAY ALLAH BLESS YOU ALWAYS :)

    AS YOU GROW ONE YEAR OLDER, HOPEFULLY YOU'LL BECOME ONE YEAR WISER ;)

    MAY OUR HAPPINESS NEVER ENDS :)

    INSHA ALLAH. AMEEN YA RABB :')

    Monday, March 21, 2011

    Petang-petang Ni Lapar Lak :D



    Cupcakesssss!



    Cream puffsssss!


    For more infos go to Milkdeal.com :)

    I'm cravin' all those foods :P

    Friday, March 18, 2011

    3rd Putrajaya International Hot Air Ballon










    NAK PERGI! NAK PERGI! NAK PERGI!

    I WANNA GO! I WANNA GO! I WANNA GO!

    Noooo!!! He's Not In Town!

    - 17/3/2011 -

    MY SAYANG WENT BACK TO HIS HOMETOWN :( .

    HIS FLIGHT WAS AT 4:45PM.

    - 18/3/2011 -

    MY SAYANG ARRIVED SAFELY AND HE MESSAGED ME :) .

    YOU KNOW WHAT?

    I WAS THINKING ABOUT HIM AND JUST READ ABOUT MY PREVIOUS ENTRY (MOGA-MOGA), THEN HE MESSAGED AND INFORMED ME THAT HE'S HOME ALREADY :) .

    ALHAMDULILLAH

    I MISS YOU AND ALWAYS DO :)

    Thursday, March 17, 2011

    Moga-moga

    Maafkan aku kalau aku dilihat seperti sangat memaksa.
    Kadang-kadang aku terkeliru mana satu harus ku pilih.
    Aku memberi kau peluang tanpa kau sedar.
    Kerana aku mahu kau sendiri mengerti dan membawa arah ini harus dituju kemana.


    Percayalah tiap kali aku ingin bertanya akan hal itu, hati ini akan bergelodak.
    Tuhan saja yang tahu bagaimana aku berperang dengan perasaan ini.
    Hati ini.


    Aku kasihan kan kau.
    Tapi bagaimana dengan aku?
    Lewat hari ini, ketika kau balik ke sini, diam-diam aku ingin 'melihat' kau.
    Namun, hampa.
    Kerana kau tidak memunculkan diri.


    Aku fikir kau terlalu sibuk.
    Cuti mu itu bukan untuk kita.
    Bukan untuk perasaan ini.
    Dan bukan untuk hati ini.
    Cutimu sekadar untuk berada 'dekat' denganku.
    Tapi keberanian mu itu terlihat 'jauh' dari yang aku bayangkan.
    Yang aku impikan.
    Yang aku harapkan.


    Maaf andai aku telah membuatkan kau runsing.
    Aku tidak berniat.
    Tapi aku juga punya hak untuk bersuara akan hal ini.
    Hati ini, aku mohon moga-moga masih lagi untuk kau.
    Masih lagi milik kau.
    Tidak berbelah bahagi.
    Takkan ada ruang untuk orang lain.
    Asal saja kau 'kuatkan' hati kau untuk aku dan untuk 'kita'.

    * Crying. *

    Pain

    I hide my tears when I say your name, but the pain in my heart is still the same. Although I smile and seem carefree, there is no one who misses you more than me.

    Tuesday, March 15, 2011

    The Memories Remain



    THIS IS DEEP :"(


    i can see the sadness in your eyes
    and every teardrops that you cry
    i hope you know
    it's hard to let you go

    the time is here i have to say goodbye
    i laid my life i've seen the light
    i hope you know
    it's hard to let you go

    i swear to be the shadow by your side
    to be the shining star to light
    the darkness of your night
    i will survive

    in the end
    as i cross the line of life and then
    i find my way back in your heart again
    and i promise i will stay
    forever and a day

    the memories remain...

    Monday, March 14, 2011

    Yeayyy!!! He's In Town!

    SURPRISEEEEE!!!!

    MY SAYANG IS IN TOWN!!!

    I MEAN HE'S BACK IN KL NOW!!!!

    NOW I KNOW WHY HE KEEP SAYING ABOUT MALAYSIA.

    THE WEATHER, TEMPOYAK, HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA, AND ALL STUFFS :)

    HE ASKED ME TO WATCH MERONG WITH HIM AND HIS FAMILY. BUT I CAN'T MADE IT. GOT CLASS :'(

    SADLY, HE'LL BE IN KL UNTIL THIS THURSDAY :(

    WE'RE YM-ING, AND HIS GRANDMA IS ALSO JOINING THE YM-ING SESSION ;)

    AUWWWW HIS GRANDMA KNEW IT ALREADY *BLUSHING-BLUSHING*

    YM, PLEASE BE NICE AND DON'T DO DC-ING THING AGAIN ALRIGHT?

    Sunday, March 13, 2011

    Sedetik Lebih



    * This is my latest must-heard song :) *

    I keep playing it on and on :D


    Setiap nafas yang dihembus
    Setiap degupan jantung
    Aku selalu memikirkanmu

    Dalam sedar dibuai angan
    Dalam tidur dan khayalan
    Aku selalu memikirkanmu

    Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
    Barulah terasa ku bernyawa

    Kasihku…ku amat mencintai kamu
    Kerana kau beri erti hidup
    Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

    Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
    Ku bersyukur adanya kamu

    Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
    Asal masih adanya kamu

    Friday, March 11, 2011

    Haih Makin Tak Sabar! ;)

    INFO: Rahsia 'Suami Mithali'

  • Selalu menghargai usaha dan penat-lelah isteri, terutama isteri yang bekerja dan sama-sama terpaksa menanggung hutang.

  • Bila isteri bercakap, pandanglah mukanya dan buka telinga luas-luas. Biar apa yang dikatakannya masuk telinga kanan dan tersumbat di telinga kiri. Sambil itu, otak suami kenalah memproses maklumat yang diterima daripada isteri dengan bijak serta prihatin.

  • Jangan sekali-kali membandingkan masakan isteri atau cara isteri menghias rumah dengan mak anda kecuali masakan atau cara menghias si isteri anda lebih baik dan canggih daripada emak anda.

  • Jika mempunyai anak, sama-samalah menjaga anak. Ada suami, isteri sedang makan, disuruhnya basuh kencing dan berak anak sedangkan suami duduk tersandar kekenyangan macam Maharaja.

  • Jangan sesekali duduk tersandar depan TV atau goyang kaki sedangkan isteri bila balik dari kerja, buka saja kasut terus masuk dapur, memasak, mengemas, membasuh, kejar anak dan sebagainya. Berbulu mata dan sayu hati isteri bila tak cukup tangan nak menguruskan rumah tangga sedangkan suami lepas tangan.

  • Jika suami makan dulu, tinggalkan sedikit lauk untuk isteri. Sedih hati isteri!

  • Jika hendak mengajak rakan bertandang ke rumah, beritahu isteri terlebih dulu. Jika boleh, sehari dua sebelum itu. Bolehlah dia mengemas rumah cantik-cantik dan menyediakan makanan yang enak. Bayangkan perasaan isteri kalau tetamu datang terpacak sedangkan kain baju masih berlonggok belum sempat dilipat, permainan anak berselerak dan isteri cuma masak mi segera.

  • Jangan sekali-kali menyakat isteri mengenai saiz badannya yang semakin 'sihat' atau melidi. Cermin diri sendiri dulu!

  • Jangan kentut depan isteri. Masa bercinta dulu, kenapa boleh kawal kentut?


    Rahsia Rumah Tangga Bahagia

  • Sering melakukan kegiatan bersama-sama seperti melakukan kerja rumah bersama, makan bersama, keluar berjalan berdua-duaan, beriadah dan mandi bersama.

  • Galakkan isteri tidur di atas lengan suami. Isteri yang penyayang akan berada di belakang bahu sebelah kanan suami ketika berjalan.

  • Jaga mulut dan badan supaya tidak berbau bagi memastikan suami sentiasa mahu berseronok dengan isteri.

  • Isteri yang hangat dan romantis sentiasa mengharapkan suaminya berada di rumah bersama-samanya.

  • Tukar gaya penampilan untuk mengelakkan pasangan berasa jemu.

  • Kreatif mencipta suasana yang harmoni dan tenang dalam rumah tangga.

  • Jika ada pergaduhan atau pertengkaran, cuba ingat kembali kenangan manis ketika bercinta dan berbulan madu.

  • Suami perlu sentiasa kenang jasa dan susah payah isteri mengandung serta melahirkan anak.

  • Suami atau isteri jangan tumpu perhatian yang berlebihan kepada dunia luar berbanding keluarga sendiri.

  • Isteri perlu berhias lebih kepada suaminya berbanding apabila keluar rumah.

  • Menjawab setiap pertanyaan suami dengan lembut.

  • Jika ada masalah, bawalah berbincang. Jangan bertengkar dan masing-masing menegakkan pendapat sendiri.

  • Fahami dan hayati sifat pasangan dan anak. Suami disifatkan seperti matahari sentiasa panas; isteri bulan - cantik, lembut dan indah dipandang, manakala anak pula umpama bintang iaitu sifatnya sebagai penghibur dalam rumah tangga.

  • Suami isteri perlu mengekalkan sifat romantis dan sentiasa berhati muda walaupun masing-masing sudah berusia.

  • Ketua rumah tangga yang bijak sentiasa ada perancangan jangka panjang untuk ahli keluarganya, sama ada dari segi kewangan, pelajaran dan tempat percutian.
  • Meraban

    SEMALAM ELOK-ELOK MOOD OKAY, TIBA-TIBA JADI SEBALIKNYA LAK.

    MASUK BILIK BAGI SALAM, TAPI TAK JAWAB PUN.

    AGAKNYA JAWAB DALAM HATI.

    APA SALAHNYA 'SUARAKAN' ALAIKUMSALAM TU.

    LEBIH BAIK BAGI SALAM BILA MASUK BILIK YANG MEMANG TAK DE ORANG.

    HATI PUN TAK SAKIT.

    HARI NI BALIK KLANG.

    KENA BALIK SORANG-SORANG.

    ADUHHH NERVOUS LA KENA SURVIVE NI.

    YE LA DAH LA DENGAN MACAM ORANG LUARNYA. *TAKUT-TAKUT*

    LAGI SEKALI, ASSIGNMENTS YANG MENGGUNUNG NI AKU K.I.V KAN.

    WAKE UP ZAFIII!!!

    -.-


    Thursday, March 10, 2011

    Ibu Bapa - Anak

    Sembilan waktu mustajab untuk ibu bapa nasihat anak walaupun untuk seminit:

  • Sebelum tidur;
  • Sedang tidur (bisikkan di telinga);
  • Selepas bangun tidur;
  • Selepas mandi;
  • Selepas solat;
  • Selepas baca al-Quran;
  • Selepas berdoa;
  • Selepas riadah;
  • Ketika emosi anak terangsang (contohnya selepas memarahi anak).


    Ayat al-Quran yang digalakkan diamalkan:
  • Surah al-Baqarah (satu malam baca, tiga malam syaitan tidak masuk rumah);
  • Surah al-Nahl, ayat 97 (amalan untuk mencapai kebahagiaan).

    Firman Allah yang bermaksud: “Sesiapa yang beramal salih, daripada lelaki atau wanita, sedangkan dia beriman, maka sesungguhnya Kami akan menghidupkannya dengan kehidupan yang baik dan sesungguhnya Kami akan membalas mereka, dengan memberikan pahala yang lebih baik daripada apa yang mereka kerjakan.”

  • Ayat akhir surah at-Taubah (baca 7 kali selepas solat fardu untuk mengharap pertolongan Allah)

    Firman Allah yang bermaksud: “Jika mereka berpaling, maka katakanlah (wahai Muhammad): Cukuplah Allah bagiku (yang menolong dan memeliharaku), tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia. Kepada-Nya aku berserah diri dan Dialah yang memiliki ‘Arasy yang agung.”
  • Slip Exam Dah Kua Weyh!




    SLIP EXAM DAH KELUAR.

    TAPI ASSIGNMENTS 8 LAGI TAK SUBMIT.

    GILA KENTANG AHH!

    TAK SAMPAI SEMINGGU LEPAS TU KENA PRAKTIKUM LAK.

    RUSHING WEYH!


    Wednesday, March 9, 2011

    Sakit

    SAYA RINDU AWAK.

    TAPI SAYA TAKUT KALAU SAYA MESSAGE AWAK, AWAK TENGAH BUSY KE.

    KALAU NAK MESSAGE PUN, MESTI AWAK YANG AKAN MULAKAN. SEBAB KENA IKUT WAKTU KERJA AWAK.

    SAYA FAHAM TU.

    RINDU. RINDU.

    TAPI SAYA TAK NAK GANGGU AWAK.

    LAGI PULAK AWAK NAK AMBIK CUTI.

    MESTI BANYAK KERJA KENA SETTLE SIAP-SIAP.

    DALAM HATI RINDUNYAAAAA LAHHH!!! :'(

    KADANG-KADANG SAMPAI MEREMANG BULU ROMA. HAMPIR-HAMPIR NAK MERAJUK.

    SAKITNYA LAH LONG DISTANCE NI.

    MENGUJI.

    MUNGKIN NI UJIAN DARI ALLAH UNTUK KAMI.


    Dale!



    Hey oh ay oh ay
    Let’s take the whole world on a ride
    J-LO!
    Hey oh ay oh ay
    Let’s take the whole world on a ride
    Mr worldwide
    Darling get on the floor
    Darling get on the floor
    Darling get on the floor
    Darling get on the floor
    Darling get on the floor
    Darling I want the whole world to
    Get on the floor
    Darling get on the floor
    Darling get on the floor
    Darling get on the floor
    Darling I want the whole world to
    Get on the floor

    I’m loose
    And everybody knows I get off the train
    Baby it’s the truth
    I’m like inception I play with your brain
    So I don’t sleep I snooze
    I don’t play no games so don’t get it confused no
    Cos you will lose yeah
    Now pump it up
    And back it up like a Tonka truck
    That badonka donk is like a trunk full of bass on an old school Chevy

    All I need is some vodka and some… coke
    And watch… get donkey konged
    … if you’re ready for things to get heavy
    I get on the floor and act a fool if you let me
    Don’t believe me just vet me
    My name ain’t Keath but I see why you Sweat me
    L.A. Miami New York
    Say no more get on the floor

    Dance the night away
    Live your life and stay out on the floor
    Dance the night away
    Grab somebody drink a little more
    La la la la la la la la la la la la la la
    Tonight we gon’ be it on the floor
    La la la la la la la la la la la la la la
    Tonight we gon’ be it on the floor

    I know you gotta clap your hands on the floor
    And keep on rocking work it up on the floor
    If you’re a criminal kill it on the floor
    Steal it quick on the floor
    On the floor
    Don’t stop keep it moving put your drinks up
    It’s getting ill it’s getting sick on the floor
    We never quit we never rest on the floor
    If… I may die on the floor
    Cos… London to Ibiza
    Straight to L.A. New York
    Vegas to Africa

    Dance the night away
    Live your life and stay out on the floor
    Dance the night away
    Grab somebody drink a little more
    La la la la la la la la la la la la la la
    Tonight we gon’ be it on the floor
    La la la la la la la la la la la la la la
    Tonight we gon’ be it on the floor
    La la la la la la la la la la la la la la
    Tonight we gon’ be it on the floor
    La la la la la la la la la la la la la la
    Tonight we gon’ be it on the floor

    Freak it off kick it up
    Raise the roof wreck the dancehall
    … these walls light it up
    Make some noise ohhh

    Dance the night away
    Live your life and stay out on the floor
    Dance the night away
    Grab somebody drink a little more
    La la la la la la la la la la la la la la
    Tonight we gon’ be it on the floor
    La la la la la la la la la la la la la la
    Tonight we gon’ be it on the floor
    La la la la la la la la la la la la la la
    Tonight we gon’ be it on the floor
    La la la la la la la la la la la la la la
    Tonight we gon’ be it on the floor
    Tonight we gon’ be it on the floor
    Tonight we gon’ be it on the floor

    Black And Yellow

    Tuesday, March 8, 2011

    COOOLLLLL!!!

    PENGAJARAN, TEKNOLOGI DAN PENAKSIRAN 2 = 10/3/2011 & 17/3/2011

    ISU-ISU SERANTAU DAN ANTARABANGSA = 22/3/2011

    SISTEM UNDANG-UNDANG MALAYSIA = 22/3/2011

    EKONOMI PEMBANGUNAN = 23/3/2011

    INTEGRASI = 25/3/2011


    * My mounty assignments :P . GOSHHH!! How cool is that huh? * GOOD LUCK TO ME =.= *

    Love Is Not About ...

    Manissss!!

    What a GIRLFRIEND SHOULD KNOWS and a BOYFRIEND SHOULD DOES

    Guys:Put your hands around her waist firmly
    girls: lay your head back on his shoulder and put your arms on his.


    Guys:whisper in her ear, girls: giggle
    Girls:whenever he tries to kiss you, don't just let him, kiss him back.


    Girls: When you want to cuddle with him, tell him you're cold
    Guys: automatically move closer to her. (if your stupid then you'll either say" me too " or you'll give her your jacket... don't)


    Girls: During a movie, if he puts his arm around you, tilt your head on his shoulder
    guys: lift her chin up and kiss her.


    Guys: When she tells you she loves you, look deep into her eyes, give her a peck on the lips, and tell her you love her too... and mean it.


    Girls:When you're both laying under the stars, put your head on his chest and close your eyes as you listen to his steady heart beat
    Guys: whisper in her ear and link your hands with hers.