Pages

Wednesday, April 21, 2010

Sleepy

6:36PM. I was sleeping. Then my hp rang. One message. Ouh from HIM. Just looked at the message once through.

Tegur saya jika saya sombong,
tegur saya jika saya mulai angkuh,
tegur saya jika saya mulai salah.
Kerana saya masih sangat perlu sahabat seperti kamu, hari ini, esok, dan selamanya.
SELAMAT HARI PERSAHABATAN SEDUNIA.

- Kirim ini ke semua teman yang kamu sayangi. (Jika saya termasuk, tolong kirim balik ya...) Lihat berapa banyak kamu dapat balasan. Kalau lebih dari 7 bererti kamu patut disayangi. Kerana kamu adalah salah 1 yang terbaik. -



Continue my sleep. Because I was too sleepy. ;). I replied his message at 7:05PM.

Tegur saya jika saya sombong,
tegur saya jika saya mulai angkuh,
tegur saya jika saya mulai salah.
Kerana saya masih sangat perlu sahabat seperti kamu, hari ini, esok, dan selamanya.
SELAMAT HARI PERSAHABATAN SEDUNIA.
( I love this quote. Kalau betul saya dah sombong, angkuh, and salah, just let me know.)
- I never going to leave your side - :)



No comments:

Post a Comment