Pages

Monday, April 12, 2010

How Could You



How could you?

Saya suka kamu pada saat kamu melantun kan lagu Andai Ku Tahu. Saya rasa sangat terkesan dengan lagu itu. Kamu comel. Kecil je. Walaupun muka kamu tak handsome, tapi saya tak kisah. Because you look so cute and sweet.

I tried to find your age. Goshhh eventhough he's older than me, but he looks so young. Masa saya kenal kamu, umur saya 18 tahun. Umur kamu pula 27. Berbeza 9 tahun kan? But its ok for me. Empat tahun saya suka kamu. Lama ouh.

Tapi saya silap. Rupa-rupanya kamu dah ada isteri. And you're a father to 3 kids. Ouuuhhh masa tu saya rasa, what are you married? Frust semua ada. Tapi tak apa lah. Tak kan pula nak kacau kamu kan. Jadi saya hanya menyukai kamu dari jauh saja.

Entah macam mana, perkahwinan kamu tidak bertahan lama. Saya rasa terkejut. Kerana kamu pasangan yang sangat cocok. And the worst part is, your wife accused you for many things.

But, I will not interfere about your problems. Kamu selesaikan lah dengan cara yang dewasa. Whatever it is, I will always support you. Lagi best, kamu dapat title Duda Hangat. Yeah I have to admit it. Kamu memang Duda Hangat.;)...

Tapi semalam, sekali lagi saya tersentap, sebab kamu suka dekat girl lain. Saya rasa sedih. Kamu cakap girl tu punya kriteria yang kamu inginkan. Kecil, putih, pandai bergaya, dan berambut panjang.

Tapi sayang, girl tu milik orang. Kamu cakap, kamu tidak bertuah. Kerana tidak memilikinya. Namun, kamu pesan, bahawa kalau suatu hari nanti, girl itu solo, kamu sedia untuk mengisi kekosongan hatinya. Hurmmm...

Andai girl itu adalah saya...

Kamu = Pasha (Vokalis UNGU).

I adore him so much. :)

No comments:

Post a Comment