Pages

Sunday, June 6, 2010

7th Day

Alhamdulillah!!! Today is my last day of fasting. Day 7th. Tapi seharian hari ni pergi rumah orang kahwin. Mula-mula tak nak pergi. But my Mommy kept asking me to go. Jadi masa orang makan, saya hanya duduk-duduk dan tengok je la. Then lepas makan, pergi rumah saudara pulak, Ya Allah, dia sediakan puding roti ala-ala pelangi dan air oren pulak tu. Aduhh dugaan betul.

Tanpa rasa malu, cewahhh, saya pun minta Mommy tapaukan puding tu. Ambil kau! Tak malu betul. Hahahaha. Cakap la nanti nak makan untuk buka puasa. Then masa buka puasa tadi, berbuka lah dengan puding tu. Nyum nyum.

Oh ye, lepas tu sempat lagi pergi Alamoda @ Jakel ( dapat promotion free dari saya ) beli kain pasang. Last week dah beli 2 pasang kain untuk saya. Tadi beli lagi sepasang. Tapi tak tau pun nak pakai masa bila. Pakai untuk pergi class or sebagai baju raya nanti. Saya tau, saya tau awal lagikan nak raya, tapi masalahnya kalau tak tempah dari sekarang, memang sah la tak ada mak cik tukang jahit yang nak ambil tempahan kalau lambat. Urm pakai baju raya tahun lepas la jawabnya.

Haaa nak tau colour and corak apa kain yang saya beli tu? Lately, saya tertarik nak beli baju yang bercorak abstrak dan geometri. Kain corak bunga-bunga ni dah tak pandang (cewahhh ayat hidung tinggi). Colour apa ye? Haaaa colour macam biru-biru plus coklat, then merah, and satu lagi tu merah-pink-kuning apa lagi entah. Colourful betul. Kalau tengok warnanya, boleh la join Indians yang suka menari-nari tu.

No comments:

Post a Comment