Pages

Saturday, April 2, 2011

Farah Betul!

Farah, kau betul. Kadang-kadang dia tak sensitif. Selalu diam tiba-tiba. At least cakapla sebabnya. Aku yang dalam class pun boleh curi-curi reply message dia, ni dia tak kan bila nak charge hand phone pun sampai kena stop texting. 3 hours later baru lah sambung message. Tak kan dalam masa 5 minit pertama charge tu, tak boleh cakap, 'kejap-kejap, tengah charge HP. Later sambung'. If cakap macam tu, aku boleh lah faham and consider. Then dia bila tengok his favorite programs or whatsoever, pun akan diam tiba-tiba jugak. Bila dah habis programs tu baru akan balas message aku. Ouhhh memang geram lah =___= . Aku pun boleh buat macam tu jugak. Coz aku tengok JOZAN kat You-Tube tapi still boleh je balas message dia dengan cepat. Kau agak la kan Farah, kalau aku buat macam tu kat dia, apa yang dia akan rasa? Terasa hati? Kecik hati? Jauh hati?

If dia nak terasa hati and kecik hati kenapa lak kan? Masa dia buat macam tu kat aku dia ada consider tak feeling aku? Aku tak nak la create small problems ni. Tapi if asyik pendam je, makan dalam jugak la kan. Boleh sakit dada ni tahan perasaan yang bergelodak. Bila teringat je benda ni, mesti akan rasa 'terasa' yang amat. Kadang-kadang sakit kat dalam ni memang la tak nampak, tapi nak pulih tu, takes time :( . Nite everyone! Off to bed~

2 comments:

  1. sabar la, kak...take it easy....bwk berbincang...jgnlah marah2 mcm ni...dia bkn sengaja... :)

    ReplyDelete
  2. take it easy? sbb take it easy la 'makan dalam' tau..

    ReplyDelete