Pages

Wednesday, February 9, 2011

Tiba-tiba Lak Jadi Pemurah

Salaam... Macam mana ye nak mulakan entry kali ni. Dah lama tak mencoret di sini :D . Hurrmmm okay let us roll it baybehh!!! Hari ni dan semalam saya tiba-tiba menjadi pemurah. Sangat pemurah ye. Eh tak tak, bukan pemurah bagi duit ke apa. Pemurah yang saya maksudkan, saya dah ceritakan kat one of my friends about me and him :) . Ni sebab kat class Ekonomi Pembangunan la ni. Masa tu entah macam mana, Ayu tanya saya who's my BF. Terdiam ko sekejap. Saya tanyalah Ayu, kenapa dia yakin sangat yang saya IAR. Then she told me that she always 'stalking' my FB. Hahahaha. Ayu selalu tengok wall post yang dipostkan oleh adik saya. Then Ayu cakap, Habibi Habibi la. I tried to avoid Ayu's questions. But she keep pushing me to answer it. Slowly, I answered the questions, BUT, in a diplomacy way ;) . Saya cakap kat dia, masa dia tanya what's going on between me and him, memang betul masa tu kami hanya close friends. Tak lama lepas tu, barulah saya and him IAR :) .


Saya bagi je tau Ayu yang halangan mesti ada. Contohnya from my Mom. Well, sebab jauhkan. Sedikit sebanyak buat Emak rasa risau. Then kawan saya tu cakap, laaa ingatkan saya and him dah lama jadi. Hahahahaha. Yelah, sebab dari zaman FS till Tagged kita orang selalu berkomen. Jadi dia syak la something between us. There you go! Maksudnya, Ayu pun selalu lah godek-godek page FS, Tagged and FB saya. Tettttt!!!! Sama macam sorang lagi kawan saya tu! Haih! Ingatkan takde siapalah yang nak ambil tau pasal peribadi saya :D .


Then, Ayu tanya lagi :
Dah berapa tahun kenal?
Saya :
Urmmm 2 tahun and 2 bulan.
Ayu :
Woooww! Lamanya! Kenapa tak dari dulu lagi?

Jawapan yang saya boleh bagi :

Sebab masa tu terfikir gak, eh boleh ke tak. Boleh ke tak.
Ayu :
Urmmm yelah, sebab jauhkan.

Yeah! Banyak kena fikir. I asked her to not to tell to anybody. Because I don't want 'noisy-noisy' things speaking about it. Ya know what I mean ayte? Suddenly, Ayu wished me; 'Good Luck in your relationship ya' . I was like :O . And I said, 'Doakan yang terbaik buat kami' :) . Once again I feel really touched with all those wishes and Doas for me and him :') . Terima kasih kerana mendoakan yang baik-baik pada perhubungan saya and Dia. Ianya seperti satu semangat and dorongan untuk saya to stand with this kind of relationship :) . Hanya Allah yang dapat membalas kebaikan kalian yang sentiasa mendoakan kebahagian saya dan my Sayang :) .

No comments:

Post a Comment