Pages

Saturday, January 15, 2011

Petang Yang Berdentum

Langit mendung.
Guruh berdentum-dentam di dada langit.
Aku masih lagi di depan laptop.
Mencari bahan untuk tesis.
Susahnya nak cari tajuk.
Buntu.
Tuhan tolong aku.
Berikan aku kekuatan dan kesabaran.
Kenapa susah sangat nak fikir tajuk ni?
At the end, aku rasa sesak dada.
Macam nak menangis.
*Air mata bertakung.*
Masa terus berjalan.
Berputar.
Aku harap aku dapat cope the time and done all my things.
This situation is really make me worried and sick.
Tuhan, permudahkan urusan aku.
*Air mata mengalir laju.?*
Nak fikir tajuk dah sekian susah.
Belum lagi nak jumpa penyelia untuk luluskan tajuk.
Penyelia pun dah dirombak.
Belum lagi cari bahan.
Belum lagi berurusan dengan orang yang berkaitan.
Belum lagi kena buat rujukan.
Belum lagi kena perbaiki mana yang patut.
*Guruh berdentum sangat kuat.*
Kawan-kawan ada yang dah diluluskan tajuk,
Tapi aku?
Berlagak tenang.
Tapi dalam hati berperang dengan persoalan.
*Guruh. Tutup tingkap. Curtain untied. Takut.*
Mak, Abah rindu la :( .
Nak balik.
Nak hilangkan tension ni.
You are my perfect emergency exit.
Tak suka lah menangis macam ni.
Tuhan, tabahkan aku :'( :'( :'( .


* 4 kali ulang lagu 'That's When I Love You' masa type this entry. *

No comments:

Post a Comment