Pages

Saturday, January 15, 2011

1 Tahun Sudah Berlalu

Ya Allah! Ok ok sebelum tu nak cakap HAPPY 1st BIRTHDAY TO MY BLOG!!!!! Sekejap je masa berlalu. Dah setahun rupanya blog aku ni. Tiba-tiba teringat birthday blog after Isya' :) . Dalam tempoh setahun, banyak yang telah saya luahkan di blog ni. Semuanya merupakan luahan sendiri. Tapi saya ni tak pandai and tak tahu cara nak meluahkan secara mendalam apa yang saya rasa. Sebab tu kebanyakan post saya diwakili, oleh quotes, pictures, lagu-lagu, wisdoms, etc.

Blog ni saya buat untuk diri sendiri suka-suka je. Link blog pun saya tak publishkan kat FB. Sebab saya tak nak privasi saya diketahui. Kalau diketahui secara tak sengaja it's ok. Maksud diketahui secara tak sengaja tu, macam saya sendiri tak kenal pun siapa yang melawat/ visitors yang datang kat blog ni. Kira macam random search. And popp! Jumpa blog saya. Haaa macam tu lah maksud saya :) .

Banyak benda suka and tak berapa nak suka berlaku sepanjang setahun ni. Dan ada sesetengahnya saya share dengan kamu semua. If perasan, posts terdahulu dalam blog ni banyak menyatakan kekecewaan saya. Kesedihan saya. Siapa yang tau, taulah. But as days passed by, saya tried to move on and be positive. Ramai kawan-kawan yang sentiasa bersama and support saya when I was in hard times. Jiji, Farah, Fifi, Lina, Fatiha. Thanks so much guys for always listening to my stories. Thanks for lending me your ears. Thanks for making me believe in myself. Thanks for always support me. I owed all of you guys so much. Allah sila lindungi mereka :) . I hope all of you still beside me whenever I need you. Either in thin and thick times. And lately, most of the posts were about my happiness. Wahhhh asal happy terus speaking kau Nurul! Hahaha... :P . I hope happiness never leaves me and all.

No comments:

Post a Comment