Pages

Saturday, December 18, 2010

Berharga



My two very precious gifts that Allah give me. Without them, I will not alive. Alhamdulillah :) .




My youngest sister. Yang pakai baju putih tu. Sebelahnya orang Thai baru masuk Islam. Hahaha. Tak lah, sebelah tu is her bestfriend, Qilah.

Malas nak upload pics sebenarnya. Masa ni pergi tengok wayang. Cerita Narnia. Ala yang saya cakap Abah yang tolong booking secara online tu. Tapi saya tak tengok pun cerita tu. Sebab dari mula memang tak minat. Tiket saya tu, saya bagi je kat si Qilah. Hehehe. Masa my adiks ( sebab ada 2 orang adik ) dalam panggung, saya, Mak and Abah jalan-jalan ukur East Coast Mall. Hahaha. Maknanya berjalan-jalan lah. Cuci-cuci mata. Makan-makan kat Big Apple. Masuk kedai sana, masuk kedai sini. Habis movie tu, kami pun balik la. Ha ah, memang keluar tu sebab semata-mata nak tengok wayang je. Sebab my adiks la beria sangat nak tengok Narnia, nak tengok Narnia. Ha tengok la korang puas-puas. Sampai termimpi-mimpi kot!

No comments:

Post a Comment