Pages

Monday, November 1, 2010

Zero Balance!

Yeay finally he messaged me! Want to know the reason why he suddenly ended up our message's time? Zero balance!!! Pheewwww!!! Tak pernah-pernah kot sebelum ni.

HIM : Salaam *****, risau eh? still pondering? sorry ******, I didn't mean to exclude you...I've zero balance, so I can't reply your message at all, merana hidup ****** tau :( . Betul-betul menguji...I really miss you! No words can describe my feeling for you ;) . Now ****** lega sangat-sangat.

When I received his message, there were mixed feelings. Rasa macam nak mogok je. Biar message tu tak berbalas. But...like I said before, I just can't. JUST CAN'T. I replied :

ME : Wassalam ******...****** tau tak, bercampur baur perasaan ***** masa tu. Risau jangan cakapla. Macam-macam ***** fikir. Sedih and rasa macam nak mogok je kat ******.

Then he told me, he asked his brother to add my email. Tiba-tiba pulak kan nak suruh add. He said as a ranson (tebus). And nanti saya boleh tanya apa-apa pasal abangnya and his wife secara direct. Hahahaha segan kot!

Then, saya syak something. Kenapa pulak tiba-tiba timbul nama abangnya kan? Saja nak kasi provoke, saya pun tanya, did you tell atok { which is his brother ;) } about our suddenly ended message last Saturday? And this is his answer :

HIM : Atok call ****** malam tu. Then dia perasan tone suara ****** lain dari kebiasaan. ****** pun tak dapat nak hide, hehehe... huh telinga ****** pun hot and spicy la dengar atok monitoring.

Haaa nampak tak? Sampai his brother pun tau pasal tiba-tiba kita orang putus message tu! Paling best kena sound dengan atok ye bang? Kesian pulak masa dengar tu. Biarkan, kalau tak, nanti we didn't learn from THAT THING lak. So, next time, dah dapat agak la sebabnya kalau tiba-tiba putus message ye. Putus message sehari tak apa. Jangan lama-lama dah. Tak mauuu!!!!



No comments:

Post a Comment