Pages

Sunday, November 7, 2010

Rugby + Makan


This is as start up.


Perrgghhh entah siapa la yang dahaga macam 2 hari tak minum. Nak-nak kalau milo ais. Addicted! :P


Emak and Abah. Abah pakai smart-smart macam tu bukan sebab nak makan lah. Tapi sebelum tu dia ada urusan di Yayasan Pahang :) .


Sotong and udang celup tepung. Sebenarnya makan ni pun dah kenyang. Tapi sebab nak mencekik, order ikan la apa la. =______=


My youngerst sister. She's sweating!


Reserved~


Mana pergi semua ni?


Menghabiskan sisa-sisa yang ada :P .


Tata~



Yesterday I went to Kuantan with my family. I tell you the truth, I was not happy. Because the day before, ( Friday ), I promised my sayang that I will YM-ing with him. Sebabnya Jumaat tu dia ajak YM tapi, hujan lebat la pulak. Nanti tak pasal-pasal terbakar router buat kali kedua. Hehehe. Plus I'm off my laptop. So I told him, I will YM yesterday. But the worst was, I couldn't make it happen! Arghhh I broke the promise!

After my mom told me about the planning, I ran to my handphone and texted him. An hour gone. He still didn't reply my message. So I texted him again. This time he replied. He told me he just came back from his friend's funeral. And he's okay if I go to Kuantan. We can YM anytime. I asked him, anytime? When? It's hard for us to get the opportunity to YM together. Then he made me calm :) . But I still feel guilty.

We were talking a lot of things. He said, he will play for rugby team at the end of next year. So his mission is to get six-packs body ;) . Auuwwww!!!! Me like it! ;) :P . Jangan sampai injured teruk-teruk da la ye. He convinced me, he won't.

Ahhh ya, I also asked him about his future working places. He listed 5 working places he has to choose. USA, UAE, New Zealand, Europe, or Africa. But he desires to work in UAE. Mungkin sebab dia pun datang dari situ jugak kot. Dia tak nak pergi USA atau Europe agaknya sebab tu bukan negara Islam. Dugaan banyak ;) . Tapi mana-mana pun sama. Dugaan tetap ada. And jangan lah dapat Africa. Lagi susah nak akses. With no facilities.

Hari ni harap-harap dapat YM dengan dia. Tapi tak janji pun semalam nak YM. Kang tak jadi lagi :D .


*P.s : Tu bukan pics yang pergi makan ikan bakar semalam. Those pics were taken on 3rd November 2010 :) . Selang 3 hari pergi 'memakan' ikan bakar lagi. Ngee~ *

No comments:

Post a Comment