Pages

Monday, November 29, 2010

No Idea

Another 1 paper to go. Tadi jawab subjek Pembangunan Lestari. Fuhhh agak nervous la jugak nak jawab ni. Sebab lecturer ni macam rigid je nak bagi markah. But, luckily everything went well. Alhamdulillah :) . Then, Rabu ni lak paper Social Science Research lak. Paper ni lagi hebat, if tak lulus tak berTESIS la saya semester depan. Ya Allah, moga-moga saya lulus dengan cemerlang untuk paper ni and papers yang lain. Urm sedar tak sedar dah nak bertesis aku rupanya. Haih lepas tu, kena praktikum lak. Woahhhh time is flying so fast! I even don't feel it :O :O :O .

Oh ya, now my followers are 5 people! Tau jumlahnya sikit, tapi kira ok la sebab saya memang tak share pun link blog ni kat kawan-kawan di FB yang seramai 2K tu. I just blogging for my own satisfaction. Apa-apa yang terasa kat hati ni saya luahkan di sini. Jadi siapa yang tau, tau lah apa yang saya tuliskan ;) . For those who are following my blog, thanks so much ya :) . Keep following it :) .

* Salji dah turun! Sekarang ni rumah, pavement, and rambut semua dah bertukar color putih sikit-sikit = Him :) . Welcome Winter! *

2 comments: