Pages

Friday, November 26, 2010

Blur

Yesterday.

My Housemate : Zafi, kau dengan siapa sekarang ni?

ME : Hurmmm (keberatan nak jawab) .

My Housemate : Orang jauh ke?

ME : Aaa lebih kurang lah. Aku and mak aku selalu gak bincang pasal ni. Entah la. Just go with the flow.

My Housemate : Pernah jumpa ke?

ME : Urmmm tak lah. Sebab dia balik pun kejap je. Jadi belum berkesempatan lagi.

* Then terus saya tukar topic. Nanti makin banyak lak soalan tak senang duduk ditanya. Why lately ramai nak korek cerita pasal saya? * -.-


Today.

Jiji : Happy je ni.

Mimah : Muka bahagia. Tulis kat FB apa? ' Saya sayang SH saya ' . Hahaha

ME : Ya Allah budak niii!!!! (gagap jap nak cover apa!) . Mimah confirm jawab exam kang aku tersengih-sengih ingat kau cakap pasal ni.

After exam. Mimah cakap lagi hal ni.

Mimah : Wahhh sekarang dah banyak love la kat FB.

ME : Mana ada! Tiga je pun.

Mimah : Dah pandai jiwang-jiwang sekarang!

Ann : Waaahhhh Zafi! Senyap-senyap. Selamat menikmatinya! Aku doakan kau bahagia la ye.

ME : (Senyum. Blur nak cakap apa. Apsal blur tak habis-habis ni?) =________=

* Ann, terima kasih atas Doa tu. Semoga ianya menjadi kenyataan. Ameen. *

2 comments:

  1. salam, singgah.. wah, tengah bercinta kah haha

    jemput dtg blog saye yep n klu senang followlah balik

    http://haffizmohdnoor.blogspot.com/

    ReplyDelete