Pages

Monday, August 2, 2010

Siapa

Hari ni semua yang dibuat serba tak kena. Arrrgghhh this must be because the guilty feeling that I feel. Pffttt.. =___=

Oh ye, last Wednesday, me and Jiji had a chit-chat on our way back to Tanjong Malim from KL. I told Jiji about my guy's (hehehe) operation. What made me touched's, Jiji wished like this ; ' Eeee minta-minta lah lepas ni dia tak payah kena bedah apa-apa lagi. '. I just quieted. Thanks Jiji for hoping the same like mine.

Jiji sempat lagi cakap, tak sabar nak tengok 'our story' nanti macam mana. Hahaha I don't know where's the best part. I bet it must be because me and him involve in long distance relationship. Wait up! Relationship? Not a special relationship yet, but I wish we can go more further to a special relationship. *wink-wink*

Tired with all this situation? Sometimes I feel it, but I just take it easy. Kadang-kadang rasa lega jugak sebab lately tak banyak problems yang datang. I mean in our condition. Problems lain tu banyak lah, tapi saya maksudkan yang ini. ;)

Haaaa adik saya, Wana pernah bagitau, dia pernah tanya 'him' after grad nak buat apa. Then he told my sister that he will further his studies in MBA. Wana asked again, kalau dah habis MBA nanti umur dah berapa and nak kerja lagi? Sempat ke nak cari ehem-ehem? He answered, oh ya, I almost forgot it. Why don't adik find me the girl? Then my sister replied, ' there's only one person in my mind. MY SISTER. Which is ME. Hahaha ouhh gosh my little sister is so brave to tell him. And as usual, suddenly he didn't reply the message. Tersentap kot.

Dia jugak pernah cakap yang dia angry pada diri-sendiri. Sebab dia benci kat seseorang ni. He forgave the girl/boy times, but still can't forget what he/she had done towards him. Jadi dia marah kan diri-sendiri kenapa lah dia tiba-tiba benci orang tu. Siapa orang tu? He didn't tell my sister who's that person that he hates. Mula-mula saya fikir mungkin dia bencikan saya, ye lah mana tau if dia pernah berjanji pada diri-sendiri yang dia TAK AKAN jatuh cinta ke dengan saya. Tapi dia cakap dia DAH BEBERAPA KALI MAAFKAN ORANG TU. Urrmmm saya fikir, siapa pulak? Dia pernah maafkan saya? Atas kesalahan apa? Ouhh kalau dia pernah maafkan saya, he should thinks thousand times. I never did wrong towards him. Dia yang pernah broke my feeling lagi ada. Ok tak nak lah cakap the past. But, me myself eager to know who's the person that he meant it.

No comments:

Post a Comment