Pages

Monday, May 31, 2010

Goodbye May

Kejap lagi nak masuk hari baru and bulan baru. Bermakna saya kena buat sum up for this whole month. Bulan ni? Banyak benda terjadi. Masa mula-mula rasa keliru pun ada, bercampur baur, but then when it comes to the end of the month, everything is back to normal. Alhamdulillah. :)

Lepas tu, semalam sambut birthday my Mommy yang ke-25. Eh eh bukan lah, amboiii mudanya mak saya ;), yang ke-52. Beza kami 30 tahun, tapi syukur kepada ALLAH sebab bagi peluang untuk kami menjalani hidup ini bersama-sama. :)

Oh ya, then pagi tadi, Abang saya off to KL. Dia ada praktikal sampai bulan Oktober. Bukan kat KL lah, tapi kat Port Klang. Tapi saya sudah mula rindukannya. Nanti cuti sekolah nak ajak family balik kampung tengok Abang. Haih tak ada kawan lagi saya. Sebab adik-adik semua pergi sekolah.

Ha then hari ni juga, saya puasa. :). Not ganti, tapi puasa nazar. :). Sebab apa? Rahsia. :P

No comments:

Post a Comment