Pages

Sunday, March 14, 2010

Ok Dia Balas Balik

Fine. Nak balas dendam la konon-kononnya tu? Tadi awak message saya. Saya tanya merajuk ke. Awak cakap mula-mula merajuk. Tapi dah ok. Jadi saya cakap tak perlu nak pujuk. Tapi awak cakap kalau nak pujuk go on. Saya cakap tak ada tak ada peluang dah tertutup. Then kita message macam biasa.

Tapi entah message yang ke berapa awak tiba-tiba tak reply. After sejam message not delivered. Haih awak pun nak buat macam saya buat kat awak hari Jumaat tu ke? Awak memang pandai kan? Bila awak terasa hati awak mesti buat benda yang sama. Padahal saya bukan sengaja pun.

Aduhhh awak ni memang lah. Suka buat macam ni. Ok baiklah kalau awak nak juga macam ni, saya ikut je. Saya tak nak reply message awak. Biar awak rasa. Biar saya pula yang merajuk. Selalu dia je nak menang. Padahal bukan hal besar pun. Kecil je.

No comments:

Post a Comment