Pages

Saturday, March 13, 2010

MANJA

Ishhhhh tak suka la macam ni. Sah-sah la dia merajuk tu. Sebab tadi Zafi bagi lagi sekali message say sorry kat dia. And dalam masa sejam not delivered pula.

Mesti buka card sim lain. Boleh tahan juga mamat ni kalau merajuk. Mengalahkan perempuan. Manja betul. Tu belum tengok lagi kalau Zafi merajuk. Silap-silap 3 atau 4 bulan baru bertegur sapa. Nak macam tu?

Nanti kalau Zafi buat tak tahu, baru tahu. Lagi pula birthday dia lagi 11 hari. Orang nak baik-baik dengan dia, dia merajuk pula. Manja lah awak ni. Kalau marah ke merajuk ke ape ke cakap lah. Sebab saya tak nampak awak kat sana tu.

Kalau awak depan mata je, dekat sini je, boleh lah saya detect awak merajuk ke marah ke. Ini jauh. Saya tak tahu nak buat apa. Rasa macam nak gigit-gigit je awak ni. Geram tahu tak geram? Haih.

Awak memang MANJA MANJA MANJA. Tak ada word lain yang sesuai saya rasa. Sebab pasal hal tu pun nak merajuk. Lain kali cakap kalau ya pun merajuk. Ini diam je. Macam budak kecil.

Budak kecil kalau ada sesuatu yang tak kena dia mula lah buat hal. Asyik nangis je. Bila tanya tak nak bagitahu. Awak ni childish. Your son pun tak macam ni. Bayangkan kalau awak and your son buat hal. Siapa yang susah? Saya lah. Kalau Hakimi tu tak apa lah juga. Sebab ada depan mata.

Tapi awak? Jauh. Terlalu jauh. Beribu batu. Tak nampak pula tu keadaan awak. Nanti kalau rasa dah ok bawa-bawa lah ringan jari nak message and tell me what you're not satisfied with me. Pening-pening.

No comments:

Post a Comment