Pages

Thursday, March 25, 2010

Kepada Mereka Aku Luahkan Segalanya

- Akak, I tengok hati akak dah keras macam batu dah sekarang ni. Tapi I faham perasaan akak, dia telah mainkan perasaan akak. Akak nak saya terus mendoakan dia atau tak?

* Yup. Memang pun macam batu. Kawan akak pun cakap macam tu. Its really hurt. Sakit. Adik doakan kan je semoga ALLAH tabahkan and kuatkan hati akak dalam keadaan sekarang. And buat dia pula, semoga satu hari nanti, dia sedar kesilapan yang telah dia lakukan pada akak. Semoga dia datang and mengakui kesilapannya walau dengan apa cara pun. Dia menangis ke apa ke. Tak kisah.

- Akak, I pun dah makin benci kat dia. Masa nak type word 'adik' pun rasa macam nak muntah. Sebab dia bukan abang I, cukuplah Abang Ain seorang jadi abang.

* Jangan adik. Buat macam biasa je. Jangan nampak kan sangat kedinginan tu. Kalau dia message nanti, buat macam biasa. Dan dia memang bukan abang kita, Abang Ain lah abang kita.

Messages between me and my youngerst sister. See how matured she is.

- Ishhh luku juga kepala dia ni. How dare dia buat macam tu. Siasat dulu wey.

* Aku tak tahu lah Ji. Nak siasat? Everything is clear. Memang betul pun. :(

- Dia ni mainkan perasaan kau pula. Berkata-kata bukan main lagi. Tapi sebaliknya pula. Tak tahu lah dia ni. Aku rasa kau dah memang banyak sangat makan hati dengan dia ni. Tapi dia... haih geram eden.

* Tu lah. Aku pun confuse. Aku ingat lagi message yang dia sent dalam Arabic tu. Memang pun banyak makan hati. Susah and sakit. Thanks Ji sebab turut terasa apa yang aku rasa. Aku ni menyusahkan kau pula.

- Huh macam mana dia orang boleh kenal. Cepat sangat declarenya. Walhal kau dah lama kenal dia dulu. Erm $%^&*( juga yang dia nak. Yelah, lelaki suka sakitkan hati girls. Sesetengahnya lah. Bukan semua. Ni yang aku malas ni.

* Aku tak tahu lah macam mana dia orang boleh kenal. Dalam FB lah. Rasanya dia orang beru kenal dalam 3 bulan. Mungkin sebab #@#$%%^ tu kot.

- Kalau ikut aku, tak payah wish birthday dia. Tandanya macam merajuk lah. Nanti dia mesti tertanya-tanya. Kalau aku lah. Tapi jangan lah ikut cakap aku. Ikut kata hati kau.

* Tapi dulu dia wish birthday aku. Nanti cakap tak balas pula. ( Orang dah sakitkan hati Zafi, tapi still fikirkan lagi pasal perasaan orang). Tapi aku still nak minta pendapat kau. Sebab dalam keadaan macam ni, aku takut kalau buat keputusan terburu-buru, lain pula jadinya.

- Why not kali ni kau jangan fikir pasal dia orang? Erm aku ni tak layak nak nasihat kau. Takut nanti makin teruk pula. Haih..how come dia ni. Mak ayah kau tahu tak?

* Entah lah Ji. Mereka tak tahu lagi. Tunggu aku balik cuti nanti lah aku bagitahu.

- Macam mana eh Zafi. Kalau aku just let him go. Tapi mungkin kau berat sikit nak buat kan.

* Aku pun rasa macam tu. Tapi bukan senang. It takes time.

Messages between me and Jiji. Thanks JIJI for always lending me your ears and support me.

2 comments: