Pages

Friday, January 29, 2010

Terhiris II

Pernah tak rasa sakit hati tiba-tiba? Tapi macam mana boleh tiba-tiba sakit hatikan? Mesti ada sebab? Haih entah la. Susah untuk ditafsirkan. Kenapa mesti ada 'halangan' itu? Ingatkan dah tak wujud. Tapi ada lagi.

Tiba-tiba aku jadi keliru.Permainan apa ni? Siapa yang mulakan dulu? Kenapa mesti jadi macam ni? Tak tahu nak salahkan siapa. Tapi yang pasti hatiku terhiris. Bila aku dah tekad nak move on dia datang secara tiba-tiba. Tapi arghhh banyak betul tapinya.

Susah sangat ke lupakan 'halangan' itu? Padahal 'halangan' itu bukan siapa-siapa. Kan dah explain siapa 'halangan' itu pada dia. Paling aku ingat dia cakap 'please dont go so far. I'll make you stay'. Aku faham dan percaya dia tak kan cakap kosong. Tapi seberapa banyak kepercayaan tu aku boleh simpan? Lambat-laun aku sendiri pun tak tahu aku betah untuk bertahan atau tak.

Aku tak nak hati aku terluka. Aku tak nak siapa-siapa pun terluka. But Im very sure somebody's going to get hurt. Aku harap aku bukanlah orang yang terluka itu.

* Masa type entry ni aku sedang dengar lagu SEPARUH JIWAKU PERGI, HUJAN PUN MENANGIS, & BELAJAR LAH UNTUK CINTA - ANANG HERMANSYAH *

No comments:

Post a Comment