Pages

Sunday, January 31, 2010

Ola Saya Sayang Kamu!

Hyeeeeeee!!!

Ha agak keriangan di situ ye. Bukan agak tapi memang pun. Kejap-kejap 'rama-rama' dalam diri ni tengah terbang bebas. Ehehe...Butterflies flies away...

I got something SURPRISE this evening. Nak tahu apa? His voice!!! He sent it through email. Ada dua files. 1 dia sebut 'OLA' and 1 more dia sebut 'SAYA SAYANG KAMU'!!!! ;) :) :D

Sumpah siapa tak gembira? Siapa yang tak suka kalau dapat hadiah tu? Walaupun hantar melalui email, tapi sangat bernilai pada Zafi.

Tapi yang dia sebut Saya Sayang Kamu tu macam pelat sikit la. Ada juga kedengaran slang. Nasib baik sebutan tu betul. And I keep playing it like thousand times.

SAYA SAYANG KAMU JUGA!!!

2 comments:

  1. wow..great moment la...aku pulak yg teruja hihi..

    pasni senyum smpai ke tinge la yer...hihi

    ReplyDelete
  2. heee :D:D:D:D:D...yup..the greatest moment...

    sume ade lah..snyum smpai x muat muke pn ade..lbar sngt..hehehe..Semoga Allah merahmati perhubungan yg istimewa ini..Ameen Ya Rabbal Alameen..

    ReplyDelete