Pages

Saturday, January 16, 2010

Bila Hati Ini...

Tuhan patutkah aku lepaskannya pergi?
Tuhan tegarkah aku untuk relakannya pergi?
Tuhan bisakah aku kukuh berdiri setelah dia pergi?

Aku terkadang keliru dengan semua ini,
Aku terkadang keliru dengan keputusan ini,
Aku terkadang hampir putus asa dengan semua ini.

Sungguh aku tidak mampu untuk terus bertahan,
Aku cuba buka hati ini,
Tapi sebenarnya dalam ingatan ini masih tegar ada dia,
Andainya aku berpaling dari dia,
Aku takut kesempatan untuk aku bersamanya masih ada.
Ah kenapa masih aku terlalu yakin bahawa dia akan kembali untukku?

Andainya aku tahu akan setiap persoalan perasaan ini,
Andainya aku tahu hati ini milik siapa,
Andainya aku tahu kalau benar dia yang tercipta untukku,
Andainya aku tahu segalanya.

* semasa curahan hati ini dinukilkan, aku sedang mendengar lagu Isabella nyanyian ST12 *

2 comments: